لوله بازکنی در کرج

تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل در کرج

در زندگی امروزی نسبت به گذشته زباله و ضایعات بیشتری تولید می شوند. از جمله دلایل این مسئله افزایش جمعیت، رواج شهر نشینی و تغییر سبک زندگی مردم است. تخلیه چاه فاضلاب یکی از خدماتی است که امروزه به وفور مورد تقاضا قرار می گیرد. این سرویس ممکن است برای ساختمان های مسکونی و یا برای هر ساختمانی با کاربری متفاوت لازم باشد. نیاز به این خدمات در خصوص بعضی از مشاغل همانند رستوران ها و هتل ها نیز اجتناب ناپذیر است. معمولا رستوران های قدیمی که دارای ساختمانی با ساخت قدیمی نیز هستند و از سیستم چاه فاضلاب برای دفع فضولات رستورانی بهره مند می باشند، بیش از سایرین به سرویس تخلیه چاه نیازمند خواهند بود. شاید با خودتان فکر کنید که در چنین فضایی میزان استفاده از سرویس های بهداشتی  و .... نسبت به ساختمان های مسکونی کم تر است اما ضایعات دور ریز که به عنوان فاضلاب در نظر گرفته می شوند، فقط به سرویس بهداشتی محدود نمی شود و منظور فقط تخلیه چاه توالت نیست. در نظر بگیرید که در یک رستوران یا هتل و در بخش آشپزخانه ی صنعتی آن ها به طور روزانه چه میزان از مواد روغنی و مواد غذایی از طریق سینک های ظرفشویی شستشو داده می شوند و در نهایت به چاه فاضلاب هدایت می گردند؟ در صورتی که یک رستوران به سیستم شبکه فاضلاب شهری متصل نباشد و در قسمتی از محل دارای چاه باشد، تا چند سال نیاز به تخلیه چاه نخواهد داشت؟ با اندکی تفکر در می یابید که نیاز ساختمان هایی با این نوع کاربری خاص، به تخلیه چاه فاضلاب امری مشخص و ضروری است و افراد باید نسبت به این انجام این امر در زمان مشخص اقدام نمایند.

تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل در کرج

سیستم فاضلاب رستوران و هتل چگونه باید باشد؟

همانطور که گفتیم در صورت قدیمی ساز بودن ساختمان، طبیعتا اتصال به شبکه فاضلاب شهری صورت نگرفته است اما در صورتی که چنین کسب و کارهایی در ساختمانی جدید بنا شده باشند و آن محله ی جغرافیایی خاص از این سیستم بهره مند باشند،  دیگر نیازی به تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل نیست، ضمن این که می توان از سیستم چربی گیر در مسیر گذر ضایعات استفاده نمود. چربی گیر سیستمی است که تمامی روغن ها و چربی های موجود در فاضلاب تولیدی را به صورت جامد ذخیره می کند و از ورود آن ها به شبکه ی فاضلاب شهری جلوگیری می نماید. با این حساب اگر که اکثر فعالان در مشاغل رستوران داری و هتل داری از نحوه ی درست هدایت فاضلاب تولیدی به شبکه شهری مطلع باشند، دیگر با مشکلاتی نظیر گرفتگی چاه، شکستن لوله و یا نیاز به تخلیه ی چاه مواجه نخواهند بود.

چگونه از خدمات تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل بهره مند شوید؟

قبل از هر چیز لازم است بگوییم که این کار تخصصی است؛ پس در صورتی که نیاز به بررسی، تعمیر، رفع گرفتگی یا تخلیه چاه فاضلاب ساختمان محل کار خود دارید باید از افراد با تجربه کمک بگیرید. شرکت خدمات فنی شهرآرا کرج ارائه دهنده ی تمامی خدمات تاسیساتی و فنی مرتبط با فاضلاب در کرج می باشد و با به کار گیری تجهیزات حرفه ای و مدرن تمامی خدمات فنی لازم را انجام خواهد داد. هدف ما جلب رضایت متقاضیان از طریق انجام کار در سریع ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت ضمن دریافت منصفانه ترین هزینه می باشد. خدمات این مجموعه به منظور تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل ها به صورت شبانه روزی در کرج می باشد و مدیریت محترم این مشاغل به منظور رفع گرفتگی و تخلیه ی چاه می توانند از طریق شماره های تماس درج شده در این سایت با ما ارتباط برقرار نموده و از خدمات لازم بهره مند شوند. 

نحوه ی تخلیه چاه فاضلاب رستوران ها و هتل ها

همانطور که گفتیم، انجام دادن این کار به مهارت ویژه ای نیاز دارد و بدین منظور لازم است که از شرکت های تخلیه چاه مجاز همانند شرکت خدمات فنی شهرآرا کرج کمک بگیرید. روال انجام این پروسه به گونه ای است که باید از تجهیزات و ابزار های به خصوصی استفاده شود. در گذشته این کار به صورت دستی و سنتی اما امروزه به صورت مکانیزه صورت می گیرد و همین مسئله باعث می شود که روند تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل در مدت زمان کمتر و با کیفیت رضایت بخش تری انجام شود. از ان جایی که بخش زیادی از ضایعات رستورانی را چربی ها، روغن های غلیظ و باقی مانده های غذا تشکیل می دهند به این منظور از تانکر های مکنده ی قوی، پمپ ساکشن، پمپ لجن کش استفاده می گردد. این دستگاه کاملا مختص تخلیه ی چاه رستوران ها و هتل ها است و به صورتی عمل می نماید تا هر آن چه که در ته چاه باقی مانده است و ته نشین شده به طور کامل خارج گردد. سایر اقدامات نظیر لایروبی و پاکسازی چاه و نصب، تعویض و پاکسازی چربی گیر در صورت لزوم حتما در پروژه ی تخلیه چاه فاضلاب رستوران و هتل اعمال خواهند شد.

خواندن 2502 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید