باز کردن لوله­ های فاضلاب

علاوه بر تخلیه چاه، باز کردن لوله های فاضلاب نیز یکی از متداول ترین سرویس های مورد درخواست متقاضیان می باشد. در واقع دلایل جزیی و مشخصی را نمی توان به عنوان علل بروز این مشکل در نظر گرفت؛ زیرا با توجه به سبک زندگی هر خانواده، کیفیت تجهیزات و وسایل به کار رفته در لوله کشی و مدت استفاده از آن تجهیزات ممکن است شرایطی ایجاد شود که شما نیاز به استفاده از این خدمات داشته باشید. شرکت خدمات فنی شهرآرا به عنوان یکی از معتبر ترین مجموعه های فعال در زمینه ی ارائه ی خدمات و سرویس های مرتبط با تخلیه چاه و باز کردن لوله های فاضلاب به صورت شبانه روزی آماده ی همکاری با متقاضیان ارجمند می باشد. کیفیت خدمات، تعهد، وظیفه شناسی، وقت شناسی و پشتیبانی همیشگی از جمله ویژگی های تاثیر گذار بر کسب اعتبار کافی در نزد مشتریان ما می باشند.  

باز کردن لوله­ های فاضلاب

برخی از مهم ترین اقدامات خانگی در هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب

بدون شک یکی از بهترین و اساسی ترین اقدامات در مواجه شدن با چنین مشکلاتی این است که سریعا با موسسات و شرکت های تخلیه چاه تماس بگیرید اما قبل از هر چیز به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برخی از روش های کم هزینه و سریع را امتحان نمایید. به کارگیری از این روش ها می تواند موجب شود که شما میزان و شدت گرفتگی لوله های فاضلاب منزل یا محل کارتان را تشخیص دهید و زمانی که مطمئن شدید که این روش ها کارساز نیست، تنها با شماره گیری شماره های تماس موجود در این سایت در اسرع وقت از خدمات شرکت خدمات فنی شهرآرا برخوردار شوید.

  • گرفتگی سیفون : یک روش متداول این است که با استفاده از یک میله ی نازک ( میلگرد ) بتوانید گرفتگی را رفع کنید، به صورتی که آن را وارد لوله کرده و بچرخانید. البته در بسیاری از موارد دیده شده است که چنین کاری با فشار زیاد انجام گرفته و در نهایت موجب آسیب رساندن و شکسته شدن سیفون شده است؛ بنابراین باید در نهایت احتیاط این کار را انجام دهید و یا اگر برای باز کردن لوله های فاضلاب هیچ تجربه ای ندارید، سریعا با ما تماس بگیرید.
  • دستگاه مکنده: یک وسیله ی خانگی و قدیمی که تقریبا همه ی شما با ان آشنا هستید، دستگاه کوچکی است به نام مکش یا تلنبه که عمدتا از جنس پلاستیک نرم ساخته می شود و با چسبیدن به دهانه ی لوله و کف شور، و با مکش هوا به سمت بیرون می تواند موجب رفع گرفتگی ها شود. البته به یاد داشته باشید که این روش شیوه ای بسیار متداول است و معمولا زمانی که نیاز به استفاده از خدمات لوله بازکنی باشد، دیگر بهره گیری از این دستگاه فایده ای ندارد. البته دستگاه های پیشرفته تری نظیر پمپ های بادی نیز وجود دارند که جریان هوا را با فشار بیشتری به داخل لوله ها می فرستند و به همین دلیل می توانند موجب باز شدن محل گرفتگی شوند که معمولا استفاده کردن از آن ها نیز نیاز به تجربه دارد.
  • مواد لوله باز کن : برخی از مایعات اسیدی به نام صافی وجود دارند که پس از آغشته شدن سیفون و بخش های مختلف لوله می توانند بسیاری از ضایعات که باعث گرفتگی شده اند را در خود حل کرده و پس از چند ساعت موجب باز کردن لوله های فاضلاب شوند. باید توجه داشته باشید که این مواد اسیدی هستند و نباید در مجاورت و تماس با کودکان و یا ظروف باشند؛ زیرا ممکن است موجب مسمومیت شوند. در هنگام استفاده از مواد لوله باز کن حتما از دستکش استفاده کنید.

خدمات باز کردن لوله های فاضلاب و قیمت لوله بازکنی

شرکت خدمات لوله بازکنی شهرآرا مفتخر است که با بهره گیری از مهارت ها و تجربیات همکاران حرفه ای خود و تجهیز به دستگاه های نوین قابل استفاده جهت رفع گرفتگی و باز کردن لوله های فاضلاب می تواند در خدمت متقاضیان باشد. یکی از ویژگی های مهم سرویس های مجموعه ی ما، قیمت منصفانه است که مطابق با تعرفه های رایج در این صنف در نظر گرفته می شود اما با توجه به موارد زیر قیمت لوله باز کنی ممکن است تا حدودی دچار تغییرات گردد:

  • تعداد لوله هایی که دچار گرفتگی شده اند.
  • میزان شدید بودن نوع گرفتگی و افزایش مدت زمان لازم برای باز کردن آن ها.
  • نیاز به فنر زدن در دفعات مختلف و از ورودی های متفاوت.
  • طول لوله های فاضلاب که هر چه بیشتر باشد، نیاز به استفاده از فنر های بزرگ ده متری و .... است.
  • منشا گرفتگی در جای دیگر و طبقات دیگری از ساختمان باشد که در این صورت نیاز به بررسی های کارشناسانه ی بیشتری خواهد بود.
خواندن 2527 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید