بازکردن راه فاضلاب

بعد از گذشت مدت زمانی از استفاده  سینک ظرفشویی راه ان گرفته شده و آب به خوبی از آن رد نمی شود که این مشکل در منازل قدیمی بیشتر به چشم میخورد .

اولین راهکاری که به ذهن می رسد استفاده از تلمبه های دستی و مواد باز کننده لوله است که برای باز کردن راه آب از آن استفاده می شوند. اما استفاده از لوله باز کن های اسیدی  نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه باعث از بین رفتن جداره های لوله آب و پوسیدگی لوله ها و به مرور زمان سوراخ شدن ان می شود .

مطمئن ترین راه و در عین حال بی خطرترین استفاده از پودر دستی و یا همان تاید می باشد که در بسیاری از مواقع خود لوله کش ها هم برای باز کردن راه آب از این مواد استفاده می کنند .

یکی از دلیل های شایع گرفتکی لوله جمع شدن مواد  داخل لوله ها و سیفون می باشد که با وارد شدن مواد داخل لوله ها باعث جمع شدن چربی دور مو میشود و مانع عبور اب میشود که با ریختن پودر داخل سینک چربی ها از بین رفته و گرفتگی باز می شود البته مواد اسیدی هم همین کار را انجام می دهد اما متاسفانه این مواد به لوله ها اسیب می رساند . وموجب از بین رفتن لوله های دستشویی می شود.

 این نوع را ه حل فقط در موارد ساده قابل انجام است و در گرفتگی های بزرگ و گیر کردن اشیا داخل لوله فقط ازطریق لوله بازکن قابل انجام است.

برای باز کردن گرفتگی توسط لوله باز کن 3 راهکار وجود دارد

1-از طریق پمپ هوا

2-فنر زنی

3-دستگاه تراکم هوا

شرکت خدمات فنی شهرآرا ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در کرج .با ما تماس بگیرید...

خواندن 3200 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید